Пры арганізацыі вытворчасці або гандлю для максімізацыі даходнасці,большасць кампаній вымушаны прыбягаць да імпарту тавараў, камплектуючых, паслуг.
Змены ў заканадаўстве, а таксама пастаянная неабходнасць хутка мяняць стратэгію развіцця кампаніі патрабуюць значных фінансавых і часавых затрат. Для таго, каб мінімізіраваць рызыкі і выстраіць бяспечную стратэгію развіцця кампаніі, неабходна пастаянна быць у курсе змен заканадаўства.
Кожны раз, сутыкаючыся з экспартна-імпартнымі аперацыямі, неабходна старанна да іх падрыхтавацца і праверыць усе магчымыя варыянты падаткаабкладання як унутры краіны, так і за яе межамі.
Кожная краіна мае свае асаблівасці мытнага і падатковага заканадаўства, і адпаведна абараняе свае рынкі.